הריון | כירופרקטיקה תעזור לעבור את ההיריון ללא כאבים

הריון | כירופרקטיקה תעזור לעבור את ההיריון ללא כאבים

הריון הוא שלב רגיש אצל כל אישה אשר חווה אותו, כן הריון מתקיים אם שינויים רבים בגוף האישה וזה כולל גם כאבים באזורים שונים כגון גב עליון, גב תחתון, צוואר, רגליים ועוד. עמוד השדרה שלנו בנוי כמוט ארוך וגמיש הוא מכיל סידרה של חוליות אשר מחוברות לראש ומשמשות בעיקר כחיבור לצלעות ולשרירי הגב.

טיפול כירופרקטיקה לנשים בהריון –

כל טיפול אצל כירופרקט הוא רלוונטי וחיוני לאישה בהריון. בזמן ההיריון המערכות והאיברים של האן מספקים חיים לשני אנשים, התפקיד העיקרי שלהם הוא מאוד קריטי להתפתחות הבריאה של התינוק. כמו כן עמוד השדרה אגן הירכיים אצל אישה הרה עוברים שינויים רבים והסתגלויות שונות. על מנת לפצות על גדילת התינוק וכן קיים סיכון של הפרעה במערכת העצבים שלה.

למה כדי ללכת לכירופרקטיקה בזמן הריון –

טיפולים כירופרקטיים המיועדים לנשים בהריון, משפרים מאוד את תפקוד מערכת העצבים ונותנים פוטנציאל בריאותי גבוה יותר לאם ולעובר המתפתח, בכל תשעת החודשים. אפשר לראות את ההשלכות של תת נקיעה השידרתי ממספר נקודות: ביו מכאנית, הורמונאלית ונוירולוגית. אפשר לראות שינויים ביציבה ואפשר להבחין בשינוי במרכז הגוף משקל התינוק מחודש לחודש עולה ומתחיל לתת עומס וכובד על האגן ועמוד השדרה.

לקראת סיום ההיריון יש גם שינויים בהליכה מה שרובנו לא מבחינים בדרך כלל זה ההורמונים והתגובות אשר קורות בתוך הגוף כאשר העובר מתפתח, כל זה מבוקר על ידי מערכת העצבים בגוף האישה. סיבה נוספת לטיפול בכירופרקטיקה בזמן ההיריון, היא לייצב את האגן, הירכיים של האישה. הסיבה לכך היא כי הגוף עובר טראומה לא פשוטה ומתיחות שהגוף אינו מכיר, במידה וזה הריון ראשון. מהלך חייה של האישה לפני ההריונות גם מאוד משפיע על האגן ועל עמוד השדרה .

כירופרקטיקה עוזרת לשחרר נעילה של חוליות וחוסר יציבות ואיזון לעמוד השדרה אגן וירכיים של האם בהמשך ההיריון, בזמן ההיריון צפוי להיות גם חוסר איזון בשרירים של האגן ורצועות המחברות את המפרקים. האגן והירכיים תומכות ברחם של האם בזמן ההיריון, לכן כאשר עצמות האגן מאוזנות הרחם מסוגל לגדול באופן סימטרי עם העובר המתפתח. 

בהמון מקרים לחץ על האגן משפיע על המיקום של התינוק במהלך ההיריון וזה משפיע לרעה על עמוד השדרה וגולגולת המתפתחת. בנוסף הגבולות התנועה של התינוק במשך ההיריון יכולות למנוע ממנו להיכנס למיקום הנכון והטוב ביותר עבור הלידה. מיקום לא נכון של התינוק מוביל לסיבוכי לידה ארוכים וכואבים עם סיכוי רב יותר להתערבות רפואית בלידה לעיתים קרובות משתמשים בניתוח קיסרי מהסיבה הזאת במקום בלידה טבעית נרתיקית.

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר בין נושאים

מאמרים נוספים

איך עובד טיפול בסוכרת מבוגרים?

 פוסט זה בבלוג נועד לספק מדריך מקיף לתחילת המסע הטיפולי בסוכרת מבוגרים. נעמיק בייעוץ הראשוני, שינויים באורח החיים, אפשרויות הטיפול התרופתי וחשיבות המעקב והמעקב השוטפים.

סוכרת סוג 1 תוחלת חיים

סקירה זו מציגה ניתוח מקיף של תוחלת החיים של אנשים עם סוכרת סוג 1. היא מתמקדת בגורמים המשפיעים על אריכות ימים, בתפקיד ההתקדמות הרפואית בשיפור