טיהור הבית | מספר שיטות מוצלחות אשר יטהרו את הבית

טיהור הבית | מספר שיטות מוצלחות אשר יטהרו את הבית

טיהור הבית הוא שלב חשוב בכל תקופה, כולנו לפעמים חווים אנרגיות שליליות בבית במקום העבודה שלנו או אפילו בנפש שלנו במהלך הימים, זה בהחלט מאותת לנו שהגיע הזמן לחדש את האנרגיות ולסלק את כל השליליות מהסביבה שלנו. כאשר פחדים רעלים וחסימות שונות מעכבות את בריאותנו נפשית ופיזית זה הזמן לשינוי. 

כאשר מדובר בניקוי אנרגטי בצורתו הפיזית חשוב מאוד לחשוב על האדם כמכלול ולתת צומת לב לא רק לטיהור הגוף אלה גם לסביבת המגורים אשר הוא נמצא בה על בסיס קבוע זהו המקום הפרטי שלו ואפילו אם מדובר על מקום עבודה.

טיהור הבית וטיהור הגוף –

הפילוסופיה הסינית נקראת פאנג שוואי גם בתורת הקבלה היהודית. המון מיוחס כאן לזרמים אנרגטיים חיוביים וגם שליליים מה שבהחלט יכול להיתקע בקירות אצלנו בבית ואף מאוד להשפיע על בריאותנו ומצבנו הנפשי. אנרגיה השלילית אשר בשמה השני הוא חסימה זה יכול לבוא לידי ביטוי בחללים קטנים או דחוסים מעברים צרים חפצים ישנים או שבורים שלרוב צוברים אבק לפי הפאנג שוואי אבק ממגנט את האנרגיה שלילית בבית לדוגמא ספר, או פסלים אשר אנו בקושי נוגעים בהם אבל בהחלט קשה לנו להיפטר מהם חשוב לדעת כאשר אנו מוותרים על דברים ישנים אנו מאפשרים לדברים חדשים להיכנס לחיינו.
הבית שלנו הוא לא סתם מקום עם שלד בנייה. הבית מכיל את כל היקרים לליבנו בתקופות שונות במהלך החיים שלנו האנרגיה של החיים השמחה העצב האושר הבכי הכל נספג באותו בית ולכן חשוב לבצע טיהור בבית כל כמה זמן ולחדש את האנרגיות החיוביות.
יש פרט נורא חשוב אשר חייב לדעת לפני טיהור הבית – נשים בהריון או נשים במחזור אינן יכולות לטהר את אזור הבית שלהם וגם לא מומלץ להן לעבור טיהור בזמנים האלה בחייהן. טיהור מומלץ לעשות לפני כניסה לבית חדש על מנת לטהר את הדירה מאנרגיות הקודמות ששהו באותו בית ובעיקר כאשר מרגישים נורא תקועים בחיים.
כל מה שצריך לדעת להכנה לטיהור הבית –
  • לפני שאנחנו מתחילים בטיהור אנו קודם כל חייבים לנקות היטב את הבית שלנו. כמו לכולם בבתים שונים יש אזורים שהם פחות בשימוש ולכן דווקא את אותם האזורים רצוי לקנות קודם אלה הם פינות חשוכות ומאובקות אשר אף אחד בדרך כלל לא מנקה או נוגע בהם אך למען הטיהור עדיפות ניקיון בכל פינה בבית.
  • התהליך יכול להיות ממש באותו יום של הניקיון אך שימו לב אם אתם חסרי כוחות ואין לכם את האנרגיה הדרושה לטיהור באותו רגע עצרו רגע אפשר לבצע את הטיהור גם מחר בבוקר, השעות הכי טובות לטיהור הבית הם שעות הבוקר או הצהריים המוקדמות כאשר עדיין אתם ערניים וגם האור הטבעי של השמש נורא חשוב.
  • המצב רוח מאוד חשוב לטיהור הבית, אל תעשו את הטיהור במידה ואתם מותשים כועסים עצובים נסערים וכדומה. חשוב מאוד לבצע את התהליך הזה כשיש לכם את האנרגיה החיובית ואתם במצב רוח טוב. אחרת אין טעם בכך.
  • לפני הטיהור חשוב להיות מוכנים נפשית ופיזית נקיים אחרי מקלחת על מנת להתחיל את התהליך ללא תכשיטים ובבגדים נוחים.
  • תהליך הטיהור דורש ריכוז שקט וזמן פנאי לכן עדיפות להיות לבד ללא ילדים קטנים או בעלי חיים ואף רצוי לשים את הטלפון על שקט או לכבות על מנת שלא יהיה שום גורם מפריע בזמן הטיהור.
  • תוודאו שהבית מסודר לפי איך שאתם אוהבים ואז פתחו את החלונות והדלתות לרווחה על מנת לאפשר תנועת אנרגיה בכל האזור ובחלל זה על מנת לתת לאנרגיה השלילית לצאת מהבית ולחיובית להיכנס ולייצר זרימה בבית.
  • לפני התחלת הטיהור קחו לעצמכם כמה רגעים לשבת נשמו עמוק לפחות עשר פעמים בזמן הנשימות שלכם שימו יד על הלב ויד אחת על הטבור ותנסו לנקות את הראש ממחשבות ודמיינו את עצמכם במקום טהור ונקי מלא בהילה נסו לשמור על המחשבה הזאת כמה שיותר זמן לפי היכולת שלכם בזמן הטיהור עצמו.
  • במהלך הטיהור חישבו על כל מה שאתם רוצים לזמן לעצמכם כסף אושר בריאות שלום בית זוגיות יציבה וכדומה. בנוסף חישבו על כל מה שהייתם רוצים שיצא מהבית במהלך הטיהור במהלך הטיהור תעברו מחדר לחדר לכיוון השעון התחילו מהכניסה הראשית והתקדמו לחדרים המרכזיים של הבית ברכו כל חדר בנפרד והביאו משאלות ואת כל מה שאתם מאחלים.

אמצעים איתם ניתן לעשות טיהור הבית –

טיפ: *הדלקת נר או נרות בכל החדרים בבית האש של הנר מכניסה אנרגיות טובות לבית.

טיהור הבית
מי מלח

מי ים זאת אפשרות מעולה לטיהור זה היה שמיש מאז ומתמיד בטיהור האמונה אומרת שהמלח סופח אנרגיות רעות ולכן אפשר לשטוף את הבית במי מלח מהים רצוי להשאיר את הרצפה רטובה או לחה למספר שעות רק לאחר מכן שוטפים במים נקיים ללא מלח עוד אפשרות היא לשים מלח גס בקעריות מים בפינות של הבית למספר שעות ואחר מכן לשפוך את המים לאסלה.

טיהור הבית
מרווה לטיהור
מרווה היא האפשרות השנייה אפשר להכין חליטת מרווה לטיהור הגוף ובאותה מידה אפשר לעשות בזה שימוש לטיהור הבית יש לקחת צרור של מרווה לקשור הכל ביחד ולהבעיר את הקצה שלו ולהניח בכלי חרס או מתכת ולעבור בכל חדרי הבית בזמן שהעשן מפזר את עצמו יש לעבור גם מתחת למיטות.
טיהור הבית
קטורת
קטורת זאת אפשרות שלישית בין אחת הנעימות שיש מבחינת הריח אתם יכולים לבחור עבור עצמכם את הקטורת שאתם הכי מתחברים אליה יש לשים אותה בפינות בבית או ללכת מחדר לחדר כמו עם המרווה.
בכור לטיהור
בכור זוהי אפשרות הרביעית המזכירה מאוד מרווה בכל חנות תבלינים רגילה אתם תמצאו בכור יש לקחת מחבת אשר אינה בשימוש יותר לנקות אותה היטב. רצוי לפתוח את כל החלונות בבית על מנת לתת לעשן לצאת בזמן הטיהור, יש להדליק את התחולה של הבכור לפתוח ברז מים במטבח בשביל שהאנרגיות השליליות יוכלו בנוסף גם להישטף עם המים, לאחר מכן התחילו ללכת בכל פינה בבית עברו כל קיר כל מיטה ואפילו מתחת למיטות בקשו מה אתם מאחלים לעצמכם ואמרו מה אתם מעיפים מהבית אחרי שסיימת לכו לאחור פתחו את הדלת של הכניסה והוציאו את המחבת והבכור השרוף מהבית בזמן שאתם הולכים אם הגב לדלת והפנים לבית. וזרקו לפח אחרי שהתחולה השרופה התקררה. *רצוי להכין קערית עם מים ושקית בשביל שתוכלו ישרות ללכת עם זה לכיוון הפח.

לסיכום:

לאחר תום הטיהור כדי להתקלח מקלחת קצרה ומרעננת שוב, לאכול ארוחה מזינה מבושלת על מנת להחזיר את האנרגיות הפנימיות, לנוח מעט, ובעיקר ליהנות מהבית המטוהר והרענן.

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

מיתוסים ועובדות על כירופרקטיקה שאתם חייבים להכיר

טיפול בכאבים – איך רפואה סינית עוזרת

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר בין נושאים

מאמרים נוספים

איך עובד טיפול בסוכרת מבוגרים?

 פוסט זה בבלוג נועד לספק מדריך מקיף לתחילת המסע הטיפולי בסוכרת מבוגרים. נעמיק בייעוץ הראשוני, שינויים באורח החיים, אפשרויות הטיפול התרופתי וחשיבות המעקב והמעקב השוטפים.

סוכרת סוג 1 תוחלת חיים

סקירה זו מציגה ניתוח מקיף של תוחלת החיים של אנשים עם סוכרת סוג 1. היא מתמקדת בגורמים המשפיעים על אריכות ימים, בתפקיד ההתקדמות הרפואית בשיפור