משככי כאבים טבעיים ואיך הם יותר יעילים

משככי כאבים טבעיים ואיך הם יותר יעילים

משככי כאבים טבעיים בהחלט קיימים, אפילו בחלק מהמקרים הם עדיפים לשימוש מאשר משככי כאבי כימיים הרגילים בהם אנו משתמשים ביום יום שלנו, לכאבי ראש, גרון, כאבי בטן למיניהם.

הכאב הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו וכולנו חווים אותו בצורה כזאת או אחרת יש כאלה שקצת יותר קשה להם מהבחינה הפיזית ויש שפחות, כל אחד שונה לעצמו. הכאב הזה יכול להגיע תוך רגע ולהעלם גם אך גם הכאב שנשאר ופעמים נעלם מצריך טיפול מעמיק על מנת להבין ממה נגרם הכאב.

הכאב הוא סימפטום, ששולח כאב באזור מסוים בגוף על מנת להתריע שיש בעיה שצריך לטפל בה, הרפואה כיום מציעה המון טיפולים מגוונים בכאב בניהם קיימים כמובן משככי כאבים אבל בדרך כלל פתרונות כאלה אינם באמת מטפלים בשורש הבעיה ואף עשויים לייצר תופעות לוואי והתמכרות לתרופות.

אז מה מציעה לנו הרפואה הסינית  – 

הרפואה הסינית משלבת שיטת טיפול עתיקה בת אלפי שנים ואם השנים הרפואה הזאת הלכה ותשדרגה ונהייתה יותר מודרנית, המציעה טיפול אלטרנטיבי מיוחד לכל רמת כאב, שהוכיחה את עצמה מאוד במהלך השנים. המון אנשים פונים לרפואה הסינית וזוכים לתוצאות טובות.

העיקרון של הרפואה הסינית היא להתמקד בשורש הבעיה וממה נובע הכאב, והמטרה לא רק להשכיח אותו ולהדחיק אותו לפינה, אלה להפסיק אותו לצמיתות. הרפואה הסינית עובדת לפני הכול לפי שיטה אנרגטית, השיטה מתמקדת בנקודת הצ'י, שזה אומר אנרגיית חיים .

הטיפול מתמקד בנקודות אנרגיה פגומות שהרפואה הסינית אומרת שעקב זה נגרם הכאב הספציפי אותו אנו מרגישים, ברגע שהזרימה תקינה כך גם הגוף שלנו בריא. ככל שיש יותר חסימה אנרגטית כך הגוף שלנו כואב וזועק לעזרה.

המטפלים הסינים מבצעים אבחון מעמיק ומבררים את המצב הבריאותי של המטופל ובדוקים מה בעצם גורם הפגיעה ומקור הכאב, לאחר מכן המטפל מתאים את הטיפול על פי האבחון שלו לאדם שסובל מכאב ספציפי ומתאים אותו למצב הייחודי של אותו מטופל.

משככי כאבים טבעיים וצמחי מרפא – 

צמחי מרפא הם דרך להשכיח ולטפל בכאבים בגוף. נקרא לזה משככי כאבים טבעיים, קיימים כאלה מגוון רחב של זנים וסוגים אשר מטפלים בכל סוגי כאב הקיימים. הם גדלים במקומות שונים בעולם ומגדלים אותם בצורה שונה ומגוונת.

בישראל קיימים כאלף סוגי זנים של צמחי מרפא הנחשבים משככי כאבים טבעיים, העוזרים לגוף שלנו להתמודד עם הכאב בצורה טובה יותר.

הפורמולות שונות ומגוונות שנוצרות מערבוב של מספר זנים של צמחי מרפא מה שרק מייעל את האפקטיביות של אותה הפורמולה, הפורמולות הללו משולבות עם תמציות מסורתיות לצד מודרניות ונרקחות בהתאם לטיפול הנדרש.

לכל צמח קיים מאפיין משלו ואפילו סגולה כך אומרים. כל צמח פועל לשיפור של מצב הגוף שלנו ואפילו המצב הנפשי העוזר בתפקוד של המערכות בגוף על כאבים קטנים וגדולים, חרדות, כאבי ראש ועוד מגוון כאבים שאנו סובלים מהם.

הטיפול בצמחי מרפא נקרא משככי כאבים טבעיים מכיוון שהוא אינו מיוצר עם נוסחאות שהן כימיות אלה רק מצחים בלבד ללא התערבות של מעבדה אלה ייצור טבעי לחלוטין הצמח עוזר בטיפול ותומך ואפילו נחשב כטיפול מרכזי ברוב הפעמים, צמחי מרפא מגיעים בצורות שונות גם כדורים גם בשתייה ואבקה.

לסיכום – 

הרפואה הסינית מציעה אלטרנטיבות מצוינות בעיקר דרך צמחי מרפא על מנת לשכך ולהעביר כאבים בעיקרון קיימות מספר שיטות לטיפול ומשתמשים אפילו בשיטת הדיקור הסיני על מנת לשחרר חסימות אנרגטיות שיוצרות את הכאבים.

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך: 

תזונה טבעית ולמה כדאי לכם להתחיל

תזונה ברפואה הסינית הדרך לאורך חיים בריא יותר

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר בין נושאים

מאמרים נוספים

איך עובד טיפול בסוכרת מבוגרים?

 פוסט זה בבלוג נועד לספק מדריך מקיף לתחילת המסע הטיפולי בסוכרת מבוגרים. נעמיק בייעוץ הראשוני, שינויים באורח החיים, אפשרויות הטיפול התרופתי וחשיבות המעקב והמעקב השוטפים.

סוכרת סוג 1 תוחלת חיים

סקירה זו מציגה ניתוח מקיף של תוחלת החיים של אנשים עם סוכרת סוג 1. היא מתמקדת בגורמים המשפיעים על אריכות ימים, בתפקיד ההתקדמות הרפואית בשיפור