הפרעות שינה | איך דיקור סיני יכול לעזור לכם לחזור לישון בנחת

הפרעות שינה | איך דיקור סיני יכול לעזור לכם לחזור לישון בנחת

הפרעות שינה משפיעות באופן משמעותי על אורך חיינו, זה מטריד מעצבן ולא נוח כאשר משהו אינו נותן לנו לישון. איך רפואה סינית יכולה לעזור לנו לישון בנחת וללא הפרעות כלל המשיכו לקרוא: 

איך רפואה סינית עוזרת להפרעות שינה – 

הרפואה הסינית ידועה בעזרה שלה ויש הטוענים שהיא אכן מרפאה כמעט כל דבר שכואב לנו ואפילו מטפלת בנפש הפגועה שלנו. הבסיס העיקרי ברפואה סינית הוא כמובן תשאול האדם שסובל מבעיה כלשהי על מנת להבין את שורש הבעיה וממה היא נובעת, הפרעות שינה מתבססות בעיקר על רמת אדרנלין גבוה בגוף אשר מפריעה לישון, מחשבות טורדניות, דופק מואץ התרגשות טובה או רעה מסיטואציות מסוימות שקרו לנו.

קיימים גם אנשים שטוענים שהם מרגישים עייפות קשה והם מאוד עייפים אבל אינם מצליחים להיכנס לשינה עמוקה כמו שצריך הם יכולים לישון אך המוח שלהם ער לחלוטין והם שומעים ומבינים את כל מה שקורה מסביבם גם כאשר העיניים עצומות, קיימים דרכים שונות מאוד לטפל בכל סוג של הפרעת שינה כל אחת  בדרך שלה.

למי שסובל מרמת אדרנלין גבוה יהיה צריך לבזבז את אותה אנרגיה על מנת להרגיש עייפות ואת מי שעייף ולא יכול לישון כנראה יצטרך טיפול בנפש ולהבין מה הסיבה לחוסר שינה שלו ומה מטריד את שנתו. הרפואה הסינית מציעה טיפול במחטים עדינות אשר מאזנות את מערכות הגוף, טיפול בצמחי מרפא והתאמה של תזונה נכונה לאדם אשר סובל מבעיה מסוימת, כמובן שכל דבר כזה מותאם אישית למטופל לאחר בדיקה מעמיקה של הבעיה שממנה הוא סובל. 

אם המטופל עייף חיוור וחסר אנרגיות גם במשך היום וגם כאשר הולך לישון כנראה שהגוף שלו מתריע וזועק לעזרה, זה יכול להתבטא באכילה לא נכונה או בעיית עיכול או נפש פגועה לכל אחד מהמקרים יש טיפול מסודר שיכול למצב הזה פשוט להעלם. אבחון נכון וטיפול בבעיה יכול לשכיח את המצב הזה לצמיתות ולגרום לאורך חיים טוב בריא כמו שקיוויתם לו.

לסיכום –

מצבים מסוג זה קורים בעיקר לנשים לאחר הריון ששנתם מועטה בעיקר בחודשים הראשונים, נשים חוות דיכאון לידה בין אם הוא קל או קשה מה  שיוצר הפרעות שינה פחדים וחרדות או סיטואציות טראומתיות שקרו לנו במהלך החיים הכול יכול להוביל לאי שינה בלילה או עייפות כרונית מכיוון שהמוח שלנו כל הזמן נזכר באותם סיטואציות הגוף מכניס את עצמו לפאניקה ומנסה להגן על עצמו.

נכון שהרוב חושבים שרפואה סינית מטפלת בעיקר בכאב אך יותר ויותר אנשים פונים למרפאות מסוג כזה על מנת לקבל שקט בנפש שלהם ובהחלט מקבלים את מה שביקשו הגוף והנפש הם כלי אחד שמפעיל אחד את השני ועל מנת שהגוף יהיה בריא הנפש חייבת להיות בריאה גם היא, חייב להיווצר בגופינו ובנפשנו איזון מוחלט על מנת לחיות חיים נורמטיביים וטובים, אם הנכם סובלים מבעיה כלשהי רפואה סינית בהחלט יכולה לעזור לכם אם תתמידו ותפעלו אחר ההוראות תוכלו להירפא ולחיות חיים טובים. 

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

נטורופתיה ותזונה בריאה המדריך השלם לבריאות נכונה

מחלות | איך להעביר הצטננות ושפעת בצורה טבעית ומהירה

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר בין נושאים

מאמרים נוספים

איך עובד טיפול בסוכרת מבוגרים?

 פוסט זה בבלוג נועד לספק מדריך מקיף לתחילת המסע הטיפולי בסוכרת מבוגרים. נעמיק בייעוץ הראשוני, שינויים באורח החיים, אפשרויות הטיפול התרופתי וחשיבות המעקב והמעקב השוטפים.

סוכרת סוג 1 תוחלת חיים

סקירה זו מציגה ניתוח מקיף של תוחלת החיים של אנשים עם סוכרת סוג 1. היא מתמקדת בגורמים המשפיעים על אריכות ימים, בתפקיד ההתקדמות הרפואית בשיפור